12 aprilie 2013

din lucrurile simple s-au nascut cele mai frumoase povesti de dragoste

am 20 ani si o fata pe care n-am mai intalnit-o nici pana atunci si nici de-atunci incolo, imi spune de un loc funky si fain din oras, de la etaj, de sus de tot, cu oi pe pereti, cu oi roz, cu oi roz care fac dragoste pe pereti. e prima data cand aud cuvantul "funky" folosit cu o esarfa colorata si prima data cand ma gandesc la oi care fac dragoste. merg dupa ea. e grabita si entuziasmata inaintea mea. e chiar cu oi! sunt oile care aveau sa ma gaseasca acolo de mai multe ori, stand la diferite mese, band ciocolata calda si capucino, fumand, facand poze si pozand, cu prieteni si prietene.

am 24 ani, locul cu oi nu mai este acolo unde era. s-a mutat in alta cladire si impreuna cu mutatul si-a pierdut si farmecul acela de "funky" pe care il avea pentru mine. acum, in noul loc, sunt si porci si oi si porci-oi, se mananca vinete cu rosii si cu paine. si baiatul mai mare ca mine, de care imi place tare tare mult, isi termina a doua bere, realizeaza ca nu stie cum sa sustina conversatia cu ceilalti 3 oameni de la masa, si-atunci se ridica de la masa, cerandu-si scuze, pleaca, apoi se reintoarce si ii pare rau c-a plecat. ma cauta, spune cateva fraze balbaite, incearca sa afle daca imi place de celalalt baiat de la masa, dupa care respira usurat: nu, nu imi place de celalalt baiat. imi place de tine.

am 28 ani si zambesc. acum tot ceea ce-a fost atunci e demult departe, la o galaxie distanta. si totusi, ceea ce inca a ramas, e copilul drag cu multa energie, cu entuziasmul momentului, cu directivitatea si sinceritatea lui aici si acum, cu multa iubire si daruire, altruist si vesel mereu, calator si curajos. e cel mai frumos copil din lume. al tuturor!

copilul meu drag, te iubesc! TE IUBESC, COPIL AL UNIVERSULUI!

Niciun comentariu: