13 ianuarie 2013

imi place cand ma trezesc si-mi beau cafeaua, sa traiesc procesul

traiesc zile minunate in care stiu ca am linistea cu mine. ca fericirea mi-o fac eu si doar eu. ca vine totul la mine prin mine. ca vine si prin ceilalti daca in mine totul e bine si daca ma las pe mine sa vad binele din ceilalti.

imi place cand ma trezesc si-mi beau cafeaua, sa traiesc procesul. sa fiu prezenta cand apa fierbe in ibric. sa vad bulele de apa cum se ridica si se amesteca si se rasucesc una cu una cu una, pana totul devine un concert al privirii blande. apoi cafeaua, pusa in vreo doua - trei lingurite ingaduitoare si pline de ritualul binefacerii, si-apoi aroma.

imi plac si pozele facute dimineata, cu aparatul mic si roz oarecum, primit in dar de la doua dintre cele mai frumoase suflete ale vietii mele. nu-ai-cum-sa-n-o-iubesti-pe-fata-asta-a-tuturor-dorintelor-implinite si pe baiatul-asta-atata-de-rabdator-de-nu-stiu-cum-face-asa.
imi place si dragostea facuta dimineata, cu perdeaua inca trasa, dar cu cateva raze de soare.

ieri a fost ziua unui alt suflet drag drag si in timp ce faceam tiramisu in bucataria lor de la parterul casei lor, cu deschidere inspre livingul lor plin de oameni fain si copii, ma gandeam ca ma bucura gestul si fapta buna. ma bucura sa fac ceva frumos pentru altii. si ma bucura si buna lor dispozitie atunci cand gusta prajitura in care am pus praf magic si ma bucura sa-i vad bucurandu-se de bucatele facute de mine si de bucuria de-a ne vedea toti, chiar daca mai rar, in aceeasi casa, cu noi povesti de viata si noi experiente acumulate.
unii dintre noi vor avea copii anul acesta. altii dintre noi au facut un salt al credintei si s-au mutat intr-un oras cunoscut si acum invata sa-l recunoasca si sa-l redescopere sub alta forma.
aceeasi dintre noi au prins un fir de idee despre ceea ce-ar putea aduce viitorul si sunt foarte fericiti ca au reusit sa puna cap la cap macar cateva bucati din puzzle.
aceeasi dintre noi vor sa-si faca doua tatuaje lunile acestea si sa se bucure de energia lor.

suntem toti oameni asa de faini si buni si darnici.

traiesc zile minunate in care stiu ca am linistea cu mine.

Niciun comentariu: