31 decembrie 2012

LaMultiAni si HappyNewYear 2013!






 



2012 a fost un an plin, intens, binecuvantat, revelator pentru mine. L-am cunoscut si l-am trait exact asa cum trebuia sa-l cunosc si sa-l traiesc. Iti multumesc 2012 pentru toate lectiile invatate eu cu mine si eu cu ceilalti. A fost minunat!

Pentru ca am avut parte de schimbari si transformari tot mai concrete in ultimii doi - trei ani, pentru ca si eu, ca si voi, apreciez si iubesc evolutia spiritului uman, m-am hotarat acum, la inceput de 2013 sa fac din acest blog un jurnal de cuvinte si imagini, iar brosele din ceramica si orice alte mesteriri pe meleaguri ceramice voi mai face, vor fi un dar pentru voi :-)

Orice ar aduce viitorul, va fi minunat si va fi primit cu drag!

Bun venit 2013!


sursa foto: weheartit.com

Niciun comentariu: